کسی با این واژه آشناست؟
 
حقیقت

فکر میکنین عاشقین؟؟؟؟
اصلا میدونین عشق به چی میگن؟؟
چند درصد فکر میکنین که عاشقین؟؟؟
اگه یه روزی همین عشقت بره با یکی دیگه!!!!!
چه کار میکنی؟؟ اگه بفهمی دیگه هیچ وقت نمیتونی بهش برسی چی؟؟
اون وقت چه کار میکنی؟؟؟؟
خودتو می کشی!!!
اونو می کشی؟! و یا..............
اما بزارین یه چیزی بهتون بگم اگه این کارو میکنین مطمئن باشید عاشق نیستید
پس معنی واقعی عاشقی رو خراب نکنین
چون زمانی میتونین بگین عاشقتم که فقط وجودش برات مهم باشه
نه حضورش در کنار تو!!!!!!!!!!

معنی عشق رو میشه اصلا بگید؟!!!!!!!!!
کسی اصلا میدونه؟!!!!!!!!!!!!!!!!
کسی با این واژه آشناست؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

hildaa2011
ساعت13:36---7 تير 1390
راستش من یه زمانی که حالا دیگه خیلی دوره عاشق شدم
و اونم به ظاهر من رو دوست داشت ما حتی قرار برای ازدواج هم گذاشتیم
و تقریبا یک سال طول کشید و من هر لحظه بیشتر از قبل بهش عشق می ورزیدم که آخرش هم فهمیدم بازی خوردم خیلی راحت من رو با حرف های شیرینش خام کرد
خلاصه آخرش فهمیدم این یک ساله با یه آدم دروغ گو که همه چیزهاش رو با دروغ بهم گفته بود ......
دیگه بعد از اون نتونستم عاشق باشم چون هنوز هم به همون اندازه که زمانی عاشق بودم نفرت توی وجودم داره زندگی می کنه


mo.par
ساعت13:34---7 تير 1390
عشق یعنی وختنها از درون،
عشق یعنی سوختن تا ساختن ،
عشق یعنی عقل و دین را باختن ،
عشق یعنی دل تراشیدن ز گل ،
عشق یعنی گم شدن در باغ دل ،
عشق یعنی تو ملامت کن مرا،
عشق یعنی می ستایم من تو را ،
عشق یعنی در پی تو در به در ،
عشق یعنی یک بیابان درد سر،
عشق یعنی با تو آغاز سفر ،
عشق یعنی قلبی آماج خطر،
عشق یعنی تو بران از خود مرا ،
عشق یعنی باز می خوانم تو را ،
عشق یعنی بگذری از آبرو ،
عشق یعنی کلبه های آرزو،
عشق یعنی با تو گشتن هم کلام ،
عشق یعنی شاخه ای گل در سبد ،
عشق یعنی دل سپردن تا ابد ،
عشق یعنی سروهای سر بلند ،
عشق یعنی خارها هم گل کنند،
عشق یعنی تو بسوزانی مرا ،
عشق یعنی سایه بانم من تو را ،
عشق یعنی بشکنی قلب مرا ،
عشق یعنی می پرستم من تو را،
عشق یعنی آن نخستین حرفها ،
عشق یعنی در میان برفها ،
عشق یعنی یاد آن روز نخست ،
عشق یعنی هر چه در آن یاد توست ،
عشق یعنی تک درختی در کویر ،
عشق یعنی عاشقانی سر به زیر ...


fereshte
ساعت13:34---7 تير 1390
من که از هرکی که دم از عشق زد جز دروغ و خیانت و کلک ... چیزی ندیدم!
عشق!
نمیدونم چرا خندم میگیره اینو میشنوم!
عشق سیری چند؟!
من یاد گرفتم به جای اینکه به آدما دل ببندم و عاشقشون بشم دل به کتابام ببندم و عاشقشون باشم
چون اونا نه بهت دروغ میگن نه خیانت میکنن نه فریبت میدن نه...
من عاشق کتابامم میخواید بهم بخندید هم بخندید
و اینکه همه ی اطرافیانم رو دوست دارم و تمام و کمال بهشون احترام میذارم
ولی عاشق نه نیستم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, :: 13:28
ارانوس

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 46
بازدید هفته : 261
بازدید ماه : 252
بازدید کل : 167415
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1